18 Mars

Har nu håltimme till klockan kvart i ett. Ska möta Johanna klockan 12 så vi hinner äta lunch i skolan, idag är det faktiskt god lunch tro det eller ej! Fram tills dess ska jag försöka göra lite religion.
Såg en gammal bekant på vägen hem också. Märkte nyss när jag kollade igenom bloggen att jag faktiskt inte har bloggat om sist jag träffade personen, trist! Det var i alla fall på väg till Alex spelning förra året. Vi hade ingen aning om hur vi skulle komma dit så Per gick fram till en person och frågade om vägen. Och det var verkligen helt fel person. Hon började tjata om att vi hade chip i oss eftersom vi tagit vaccinet mot svininfluensan. Staten höll koll på oss och kontrollerade oss. Åkte man till kina var man tvungen att skanna sig för att komma in i landet. eller något sånt. Röd lampa = inget chip. Du var då tvungen att ta en spruta = du får ett chip och får besöka landet. Grön lampa = Du har redan ett chip och det är fritt fram för dig.
Något sådant höll hon på att babbla om hela vägen till spelningen. Inte alls kul. Hon avslutade det hela med att säga "Sprid budskapet vidare" när vi gick av bussen. Trodde att vi skulle slippa henne och aldrig mer se henne men fel hade vi. Per och jag såg henne på stuvsta station för 30 minuter sen.
Per är i alla fall, sen den dagen, bannad från att fråga folk om vägen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahahah det var ett riktigt kärt återseende ;P

haha vadå bannad? jag kommer alltid fråga folk om vägen nu ;P hahah :D

2010-03-18 @ 10:41:17
Postat av: Jessica =)

Inte när jag är med i alla fall ;) Vill inte råka ut för samma sak igen!

2010-03-21 @ 00:03:16
URL: http://jesjo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hhahahahah erkänn att det var sjuk roligt! :D snacka om samtalsämne ;)

2010-03-22 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0