11 Mars

Sitter och fixar ny musik till min ipod =) Det var verkligen allt för länge sen. Blir nog till att rensa ordentligt. Både lägga till och ta bort.
Annars idag då? Har inte gjort så mycket eftersom jag slutar skolan 5. Har faktiskt bara suttit hemma och degat med ett dundrande huvud. Inte så kul men ska snart hoppa ner i sängen. Men innan kan jag glädja er med att jag har sålt några biljetter till skivan idag! =D Det är fan inte långt kvar! Mössorna har redan kommit, dock inte min eftersom jag beställde min lite senare men tror den trillar in snart =)
Det enda problemet är ju kläderna. Vet inte vad jag ska ha på mig! Hoppas jag hittar något när jag är i Berlin. Yes, ska dit om två veckor =D

"Ursäkta men jag är fjortis och jag kan allt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0