10 Mars

Mycket plugg idag. Matte, ped-led och projekt. Har matteprov imorgon, ska lämna in loggboken ikväll och ska helst bli klar med ped-led också. Än så länge är jag inte klar med något. Har börjat på allt men inget är klart. Måste finslipa allt och knyta ihop säcken. Orkar inte göra det just nu.

Jag och Helena gjorde klart projektet idag =) Den enda vi har kvar är sista loggboken och sen att läsa igenom. Kommer i stort sett vara lediga nästa onsdag. Skönt.
Drog till gymmet idag direkt efter skolan. Ingen bra idé. Hade precis ätit så fick håll =( Orkade bara träna i 45 minuter och sen gav jag upp. Illamående och trött. Ska snart dra och träna igen. Dock inte gymmet den här gången. Håll är ingenting jag behöver oroa mig över, åt för ett tag sen. Dock är jag fortfarande hungrig.

Pratade om studentskivan på mentorn idag, mindre än 3 veckor kvar!! =D Måste se till att sälja alla mina biljetter bara men det löser sig nog. Det stora problemet är att hitta en klänning. Försöker övertala pappa att vi ska åka till London nästa vecka, hoppas han går med på det =D

"Harry Potter's eating candy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0