STUDENTEN!!

Kan fortfarande inte fatta det. JAG TOG STUDENTEN IGÅÅÅÅR!! WIIIIIE! Det var verkligen helt fantastiskt! :D
Vi var förrsta klassen som sprang ut och självklart var vi på topp!! Var skiträdd att jag skulle ramla men jag klarade mig, haha. Hälsade på all släkt som kommit för att kolla, tog emot presenter och kramar och sen var jag tvungen att byta om inför flaket. Ville ju inte förstöra klänningen.
Äntligen var det min tur att stå på flaket och skrika "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAAAN VAD VI ÄR BRAAAAA!" Haha. Riktigt roligt var det i alla fall och lagom blöt blev jag :D
Sen var det mottagning här hemma med släkten. Fick ännu mer presenter, alla tog bilder, åt och drack. Själv satt jag där med öl i håret, haha. Som tur var syntes det inte ;) När alla mina gäster hade gått hoppade jag in i duschen och sen drog vi över till Pettersson som också tog studenten :D Chillade där en stund innan jag bestämde mig för att följa med dem på slutskivan ;D
På slutskivan var jag minst sagt slutkörd men jag tog mig igenom den och det var perfekt avslut på kvällen! Goda drinkar, massa skratt och underbart sällskap :D Önskar fan att jag skulle ta studenten igen för det var fan det bästa jag har gjort :D !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0