Söndag

Mamma och pappa är i Riga, Joakim är på Kanarieöarna, Jossan är iväg och jobbar och Glenn är ute och ränner. Jag är helt ensam hemma och jag har skittråkigt!! Att jag är ensam gör inte så mycket, än. Kommer bli det sen när jag ska sova, vad jag kan komma på har jag aldrig sovit helt ensam hemma. Det är tur att hundarna är hemma i alla fall :)
Idag har jag varit och kollat på fotboll i regnet, kul kul. Trodde de förlorade men tydligen blev det lika. 2-2. Vi såg 3 mål totalt och ska ha missat 2 minuter av matchen. Bra att de lyckades göra mål så snabbt :D Den här gången var det i alla fall inget fel på domaren, bara kaptenen i det andra laget. Men det är ju tur det, då har man något att skratta åt ;)
För att jag inte ska dö av tristess tänker jag hälla upp lite chips och kolla på harper's island. Har bara två avsnitt kvar. Vet dock redan vem mördaren är :(
Juste, idag åkte lilla Jossan iväg för att jobba och kommer inte hem igen försen på söndag och då har jag redan åkt till öland. Det betyder att jag inte kommer se henne försen i augusti igen.......
"STÅ UPP SOM EN RIKTIG MAN, STÅ UPP SOM EN RIKTIG MAN"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0