Dagen innan!

studentlunchen var najs, trodde vi skulle få mycket äckligare mat, haha. Nu har jag tusen saker att fixa!! Vet inte hur jag ska hinna och ändå komma i säng tidigt. Ska gå till coop och fixa med saker till frukosten imorgon, sen blir det ridning (jävligt bra planerat där, haha). Efter det ska jag åka med pappa till Kista för att köpa en vit tröja till imorgon eftersom alla på hm i huddinge var slut i min storlek. Och sen ska jag hinna duscha och fixa naglarna och allt vad det nu är. Sen ska jag ju som sagt sova tidigt också. Stress. Fast ändå inte. Är inte typen som blir stressad som tur är :D
"Jag trodde det var han så jag har hånglat med honom flera gånger"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0