8 Juni

Börjar tröttna på att jag inte kan sova ordentligt. Idag vaknade jag klockan 10 och var fortfarande jättetrött, ända problemet var att jag inte kunde somna om. Då var det ju lika bra att gå upp. Följde med mamma och köpte en studentpresent till min kusin som tar studenten på fredag :D
Promenerade runt långsjön idag också fast med mamma och pappa. Tog lite längre tid men föredrar det framför att gå ensam. I alla fall ibland. Idag ska jag hoppa i säng först när jag är riktigt jävla trött. Så där så jag skullel kunna somna framför datan. Vill somna direkt när jag lägger huvudet på kudden.
Vill tillbaka! :D
"Det kan inte vara kul att sitta med kjol där och få upp en pinne...jaa där"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0