25 Juni

Det var fan inte roligt att jobba igår. 16.00-00.00. Det skulle vara midnattstävling i golfen men efter 23 kom ju inte en kotte men jag fick vackert sitta kvar till tolv och låsa och räkna kassan... sen fick jag öppna imorse också. Hann i alla fall få lite sömtn :) Slutade för ett tag sen och har precis duschat, ska sminka mig och vänta på att håret ska torka och sen ska jag dra mig mot Susann. Där ska vi äta massa god mat och dricka massa gott men innan dess ska jag nog lattja lite med trillingarna och hälsa på stackars Helena som jobbar nu...
Igår kunde jag i alla fall glädja mig med att Mojje kom förbi! Haha älskade honom när jag var liten så snodde hans autograf gjorde jag också :D
"Undra vad han har för hår där nere"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0