2 Juni

Tjabba tjena hallå!! :D
Är på så himla gott humör idag och har varit det hela veckan. Kan bero på att det är SISTA VECKAN. Tar fan STUDENTEN i ÖVERMORGON!! Det har inte fastnat i mitt huvud än, haha. Idag i skolan hade vi studentfotografering och jag hoppas verkligen att bilden blir fin. Det var lite synd att inte alla i klassen hade sina studentklänningar men de var fina ändå. Har precis hängt in min egna i garderoben igen och nu kommer den inte fram igen försen fredag ;) Efter skolan idag drog jag hem och slappade vid poolen, så najs! Har även hunnit cykla till långsjön för att låta hundarna doppa sig. Sött, fast Sammie var mindre söt när han stänkte ner mig med vatten, haha.
Nu ska jag snart knalla mot bussen för att åka och kolla på Alex fotbollsmatch med Jossan. Efter drar jag kanske till långsjön, får se om det är några kvar när jag är klar ;)
"Ni har ett perfekt hus för att ha fest. Ni har så stor trädgård"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0