18 Juni

Fick nästan sova ut idag :) Sammie hoppade inte på min dörr försen 11 och då var jag redan halvvaken. Idag ska jag fixa mobilt bredband så jag kan surfa på öland, datan följer ju såklart med och mina harry potter-filmer, haha. Fast jag och Helena måste ju ha något bra att kolla på regniga dagar och snart kommer ju näst sista filmen ut :D Då måste ju Helena ha kollat igenom alla föregående en gång till ;)
Jag ska också iväg och handla mat med Helena. Lika bra att handla för första veckan här hemma. Det blir väl mycket pasta och sånt ;D Ska gå och fixa lite lunch nu och sen ska jag fortsätta packa!
"Jag tänker på en militärklädd tjockis som springer omkring och vill slåss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0