Måndag

Jag har tröttnat på den vanliga texten i inläggen så nu har jag äntligen bytt :) Tror jag kommer byta design snart också, antingen medans jag fortfarande är kvar här eller när jag kommit hem.
Idag har jag mått dåligt, igen. Tror jag håller på att bli sjuk. Har mått illa, varit trött och har haft ont i huvudet. Lite lagom kul att jobba då men jag klarar mig. Idag är det, eller egentligen igår, exakt 4 veckor kvar tills vi åker hem. sista jobbdagen är 15onde augusti och den 16onde rör vi på oss :) Imorgon tror jag att inlägget om hur det är här kommer och några bilder. Seg jag vet men det är jag alltid :) Nu blir det sängen! jobb mellan 16.00 och 23.00 imorgon!
"Vart ligger landet där man böjer bananerna?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0