26 Juli

Det blev två slappa arbetspass i helgen :) Ena fick vi vara hundvakter ett tag, haha. Det var en bortsprungen hund och den kunde inte vara någon annanstans så vi fick ta den :) Nisse blev helt kär. Han hoppades att ägaren inte skulle dyka upp så han fick behålla honom. Döpte honom till Stainless gjorde vi också och riktigt söt var han :)
Jag och Mimmie satt sista timmen på jobbet och fixade oss för att dra ut efter, haha. Drog till Yellow med de andra, drack cider, gav mitt nummer till bartendern och sen gick vi hem. Najs kväll ;)
Igår kom mamma och pappa hit och visade upp valpen så har lekt och pussat lite på honom nu. De stannade bara över natten så nu har det åkt hem. Får se honom igen när jag kommer hem om 3 veckor.
Ikväll blir det chill med läsk, chips och True blood! <3
Juste! Igår hårdkörde vi campingen, haha! Spelade lite minigolf, badade, bastade och spelade laserdome, toppless! Stilpoäng till mig och Nisse :)
"vi bytte till Nisses penis"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0