19 Juli

Idag är det jobb mellan 16.00 och 23.00 som gäller. Inte ett dugg taggad. Jobbar i alla fall med Helena så det är ju ett plus! :) mycket roligare än att sitta där själv i 6 timmar. hinner inte göra så mycket innan jag ska gå och kommer säkert inte orka göra någonting efter så detta blir en väldigt rolig dag ^^ Nästa gång jag har tid ska jag nog fixa i ordning mitt CV så jag kan söka lite jobb. Måste ju göra någonting om jag inte börjar plugga. Satt och kollade igenom resor till London igår, ska boka tillsammans med Jossan sen när jag kommer hem. Det kommer bli najs! Åka själva och shoppa massor :)!!
Det är väl lika bra att jag stänger av datan och börjar fixa mig till jobbet, tror jag måste stryka min tröja.......
"Vad är det där? En förvuxen råtta eller?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0