You better lock your doors cause the bitch is back!

Ja nu jävlar händer det grejer här!! Haha nejdå. Men lite saker händer i alla fall. Självklart blev det missuppfattanden på grund av inlägget jag skrev igår. Suprise, suprise. Haha verkligen inte! Får väl skylla mig själv lite eftersom jag visste att en person skulle missuppfatta och börja tjafsa, tror inte det är någon som är förvånad över vem ^^
Har massa saker jag skulle kunna skriva nu, som jag egentligen borde skriva men jag orkar inte. Det känns bara onödigt och kommer bara såra. Men någon gång, dagen då jag tröttnar. Då jävlar! 

Men nu ska jag ägna mig åt bättre saker =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Oh oh

2010-01-27 @ 22:32:10
URL: http://sarasnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0