Stress stress stress

That's right. Efter skolan drog jag en snabbis till gymmet och när jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen och stressa som sjutton för att hinna äta, sminka mig, klä på mig, föna och platta håret. Gash! Hade väl ungefär en timme på mig så det blev mycket stress. Sen när jag väl var klar fick Jossan sms av Alex som berättade att vi inte alls behövde komma så tidigt, suck. Men det var i alla fall snällt av honom att smsa =)
Ska inte gå försen om en halvtimme så nu kan jag i lugn och ro måla naglarna och göra lite annat skit =)


"Vi låser in henne i tornet och så låter vi hennes hår växa och bli jättelångt, sen klipper vi av det och säljer det!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0