Störd

Illamåendet gick över efter typ 30 miuter. Jag tror det var psykiskt och jag har en aning om vad som kan ha orsakat det, haha. Visst känner man sig verkligen helt normal ibland. Får se om det återkommer någon dag, haha. Hoppas lite på det =) Inte själva illamåendet men det jag tror orsakade det. Haha gud det där lät ganska konstigt men jag förstår i alla fall vad jag menar och jag tror att Helena gör det också, till och med Pernilla borde förstå, haha =)
Nu ska jag käka middag och sen dra hem till Helena och kolla på serier och spela data! =D

"Erkänn att du vill bli kidnappad!"

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag förstår!!!! :D hahah :P

2010-01-23 @ 15:28:03
Postat av: jessica

Klart du gör =D haha

2010-01-25 @ 00:20:31
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0