Punkt

Varför ska man alltid skriva saker i bloggar som egentligen inte hör hemma där? Visst det är din blogg och du får ju skriva precis vad du vill men jag tycker man borde tänka sig för innan. Jag bloggar bara för min egen skull och bryr mig inte om hur många som läser men ändå skriver jag inte ut precis vad jag tycker och tänker. Jag vet att det blir roligare att läsa sånt istället för "hej idag har jag..." men på så sätt vill inte jag få läsare.
Ibland känner jag bara för att skriva precis vad jag tycker och ibland gör jag det, men de inläggen publicerar jag inte alltid eftersom jag vet att folk kommer förstora upp det och ta illa upp. Då känns det inte värt det.
Plus att alla har faktiskt inte med det att göra. Tex. om jag skulle tycka att Helena beter sig konstigt eller verkar arg är det ju bättre att prata med henne face to face istället för att skriva ett inlägg om det. Det känns bara onödigt att gömma sig bakom datorn för att våga säga det man vill. Vågar man inte säga det i verkligheten kan man lika gärna hålla käften.
Blir så trött på folk som inte säger att de är arga utan bara sitter tyst och ger en arga blickar eller skriver i bloggen för att man ska förstå att de är arga1

Nej nu ska jag gå och sova! Tvekar på att Helena kommer tro att jag tycker hon beter sig konstig eller så men bara för att klargöra så var det bara ett exempel =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha nä nu blev jag fett ledsen! :(

Du hatar mig eller hur?! :(

2010-01-27 @ 08:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0