Last One

Hahaha, jag visste att det skulle bli såhär =D Dagen skratt är verkligen tillbaka! 
Men som jag skrev tidigare, jag orkar inte ta upp det i bloggen. Orkar faktiskt inte ta upp det alls för det är alltid samma visa. Snart skriver väl Stefan och frågar snällt om jag inte kan be om ursäkt. Som vanligt skulle jag svara "för vad?" haha. Jag kommer klara mig fin fint utan att be om ursäkt.

Och bara för att klargöra en sak, rubriken på förra inlägget var ur en låt. Girl on the verge med Sarah Hudson om du inte tror mig =) Riktigt bra faktiskt. Tyckte bara att det var en kul grej att ha den som rubrik med tanke på vad jag skrev =)
Om jag ska vara ärlig, eftersom du gillar sånt, har jag inte riktigt förstått varför du är arg, eller vad det nu är du är. Det är alltid samma sak, jag gör något, du tro att det handlar om dig (för visst måste allt handla om dig?) och sen blir du arg.

Aja, det här är i alla fall det sista inlägget om det här =) Snart återkommer jag med "idag har jag..." haha.

"Jag tror inte hon låter honom slå dig, det finns ju en risk att han träffar dina bröst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0