Harry P

Hallå, Harry P här! =D Haha nejdå, bara vanliga gamla Jessica. Men Alex kallar mig för Harry P och säger till alla att jag vill bli kallad för det bara för att jag, ja gillar harry potter, haha. För att det ska vara lite rättvist så kallar jag honom för Hermione ;)
Men nog om det! Matchen idag innebar tyvärr förlust och en asdålig domare men annars var det kul att kolla. Massa hets och småbråk! Just the way I want it =)

Imorgon kommer det bli en kort skoldag!! =) Ska bara ha mentor klockan 10 och sen handledning halv 12. Hade egentligen tänkt skippa mentorn men smarta Helena kom på att vi kunde fixa med vårt häfte tills handledningen. Själv hade jag nog aldrig kommit på det, haha. Efter skolan blir det i alla fall SHOPPING!! Eller njaa, jag ska peka på vad jag vill ha i födelsedagspresent och sen ska Helena handla. Snäll som hon är har hon sagt att helt får välja vad jag vill ha! =D
Tror att jag ska fixa min loggbok nu så jag slipper göra det imorgon. Hade ändå inte tänkt sova än på 1 timme.

"Flower says I'm sorry and chocolate says I love you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0