Födelsedag! =D

Om ungefär en halvtimme är min födelsedag över =( Känns ändå helt okej eftersom det har varit en superbra dag!! =D Det hela började hemma hos morfar där vi firade morfar och Barbro (så egentligen började det väl inte där men ändå). Jag hade kul med Malin och hennes pojkvän tills de drog och sen hade jag kul med Viktor som smugglade åt sig äcklig öl fast han inte fick ;)

Drog sen hem till Sara där hon, Stefan, Helena, Tobbe och Erik var och förade. Hann inte vara där länge innan vi drog oss in mot stan och mötte upp Alex och de. Åkte till Helenas och spenderade kvällen där! Riktigt najs, jag gilla ju inte att dansa så en krog där man kunde prata och ha skojj passade utmärkt =) Vid tolvslaget blev det skålning, gratulationer och sång =D Helt klart en superbra kväll! =D Synd bara att Pernilla inte kom men hon grattade mig via telefonen ;)

Idag blev det släktkalas vid 2 med smörgåstårta och glass, mums!! Och sen blev det middag på Heron med Jossan, Alex och Helena =D Naajs! Det hela avslutades med chips och serie-tittande hemma hos Helena =D

Hade verkligen en superbra födelsedag! Tack alla som kom igår och firade mig och alla som grattat mig =D <3 

"Pommes, limpa, glass och fiskbullar i en mixer, det är vad du har att se fram emot!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0