9 Januari

Jag älskar hur jävla seg min data är idag! Är så sjukt irriterad just nu! Vill bara kasta in den i väggen men skulle bara ångra mig efter så det är ingen bra idé. Får försöka lägga band på mig, haha.
Idag har jag varit på hockey, var alldeles för länge sen sist! Stefan och de vann, woho! Var dock småirriterad hela matchen eftersom tjejen bakom kommenterade hela tiden "bredda!", "Det är bättre om de åker ut på sidorna", "Någon måste vara framför målet" osv... Hallå alla vet redan det så håll käften!  =)
Låter verkligen som jag har haft en toppendag eller hur? haha. Har i alla fall varit hemma hos Helena och spelat sims och det har varit awesome =) Vi har precis köpt ett hus i kina som vi ska inreda imorgon =) Dock blir det matteplugg först....
 
"det är väl inga jäkla infödingar som bor här?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0