6 Januari

Sista dagen på jullovet! =( NEJ NEJ NEJ, vill inte tillbaka till skolan!! Går till klockan 5 imorgon enligt schema men eftersom min klass är dum i huvudet ibland stannar vi nog längre.... Vi har en ped-led film vi måste se och min smarta klass gick med på att se hela på en torsdag trots att lektionen inte räcker till. Hur tänker de ibland? Hmm, svår fråga. Gissa vilka som kommer sova på sociologin och genom filmen imorgon ?? Joo, jag och Helena! Jag kommer inte komma i säng försen, ja typ 5 ? Så det blir inte lätt att komma upp imorgon inte men men jag får väl försöka så gott jag kan. Vi har i alla fall bestämt att det blir lunch på subway om skolmaten är äcklig. Vilket den brukar vara.
Nej nu ska jag återgå till min intressanta facebook-konversation med ALex ;D Det finns en risk att jag har en arg syster efter mig imorgon, haha!  

"Jossan är en bitch"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0