4 Januari

Idag vaknade jag runt halv 2 av att Helena smsade. Planen var att åka till skärholmen och handla lite men eftersom jag skulle rida och behövde åka hem senast 4 kändes det lite onödigt. Istället sprang jag till soffan och satte på senaste Harry Potter! <3 Kan verkligen inte få nog av de filmerna *nörd* och så måste man ju passa på nu när pappa har börjat jobba igen =)
Efter ridningen drog jag hem till Helena och nördade mig ännu mer, fast med sims =)
Borde ju egentligen snart sova eftersom lovet snart är över. Längtar verkligen inte!! Ska i alla fall få ut det bästa av de sista två dagarna. Imorgon blir det middag på Heron med Jossan och så ska jag köpa nya sims till mig själv!=D och på onsdag blir det bio med Helena och Tobbe. Sherlock holmes måste ju ses =)

"Jag blir fett nervös av att vara med dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0