31 Januari

Har, som jag nämde tidigare, haft en awesome födelsedag! =D Men nu är jag trött och ska alldeles strax krypa ner i sängen, hade bara tänkt spendera lite tid här först ;) 
Imorgon börjar jag inte försen halv 12, najs najs =) Vet dock inte vilken tid jag ska gå upp. Farmor ska åka hem imorgon men jag vet inte vilken tid. Vill ju inte sova och missa att säga hejdå. Ser ju henne faktiskt inte så ofta.
Behöver i alla fall bara vara i skolan i 2 timmar imorgon eftersom vi har livskunskapsdag, vet inte riktigt vad vi ska göra men jag klagar inte på kort skoldag! Tror jag ska pallra mig iväg till gymmet efter, har inte varit där på evigheter! 

Nu ska jag fortsätta leta ny musik och om 10 minuter ska jag kolla på csi på min nya tv som jag fick i födelsedagspresent av mamma och pappa =D

"Nu smörar hon bara"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0