28 Januari

Som säkert alla redan vet är det något knas med blogg.se och har inte funkat att blogga tidigare. I alla fall inte för mig. Men tänkte passa på nu när det faktiskt verkar lugnt =) Hade en lång jobbig skoldag idag, 8-17! Hade ingen möjlighet att åka hem på håltimmen heller eftersom alla tåg är försenade....
På ped-led lektionen var jag och Pernilla iväg och gjorde vår intervju så nu har vi fått det överstökat, skönt!
Kände mig riktigt tjock idag och gick till coop med Helena, haha. Sen gick vi tillbaka hit och spelade poker, var ett bra tag sen!

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är verkligen jättetrött! Och imorgon är det fredag, bara TVÅ dagar kvar till min födelsedag då! =D NAJS!!

"Du kan få mig! Eller mina ädlare delar i alla fall"


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vill du ha dom? ;)

2010-01-29 @ 15:12:00
Postat av: jessica

Of course! =D haha tseeeexii =D

2010-01-29 @ 15:22:16
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0