27 Januari

Jahapp, då kom det ännu mera snö då. Missuppfatta mig inte, jag älskar verkligen snö men just nu är jag faktiskt ganska trött på den. Dock har jag inte åkt skidor än, vet inte om jag kommer göra det. Kan åka till romme den 9onde men om jag inte gör det är jag ledig. Hmm, får se hur det blir. Skolan slipper jag i vilket fall =)
Jag och Helena jobbade lite med projektet idag, inte så värst jobbigt. Åkte bara till skolorna och lämnade häftet och sen fejkade vi en undersökning. Orkar inte göra en riktig. Blev lunch på subway med Pernilla =) Me like!
Sitter här hemma och chillar nu, har inte så jättemycket att göra. Kanske borde skriva på min religionsuppgift? Får se om jag känner mig duktig eller inte. Tror i alla fall att jag ska passa på att gymma när mamma är iväg och tränar, gick ju faktiskt aldrig igår.

"Det känns som om någon har läst min blogg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0