26 Januari

Stod i centrum och väntade en halvtimme på mitt tåg imorse... suck! Hatar verkligen kollektivtrafiken ibland. Kom i alla fall bara lite sent till engelskan som kändes helt onödig eftersom jag inte hade gjort läxan. Dumt av mig! Skulle faktiskt ha gjort den men hittade inte pappret =/
Skippade gymmet idag eftersom vi skulle springa på gympan och var fett trött efter det och var egentligen inte så sugen på att träna. Sara hörde inte av sig försen klockan 1 om hon skulle komma eller inte och då hade jag redan ställt in på mig att bara springa och sen träna mage och rygg. Sen när vi gjorde det på gympan kändes ju gymmet helt onödigt ;)

Somnade direkt när jag kom hem efter skolan och nu sitter jag och kollar på house. Ska bara vara hemma och chilla resten av kvällen, tror faktiskt att jag ska spela tv-spel snart =)
Förresten, fyller år på Söndag!! Känns lite jobbigt just nu, haha. Vill fira med mina kompisar men inte så många vill gå ut och pappa tycker inte att det är något att fira och jag får inte ha fest hemma =( Aja, får se hur det blir, vet i alla fall att Helena, Tobbe och Per kommer vara med =D

"Hon har inte alla chips i påsen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0