14 Januari

Känns som att skolan i princip flög förbi och trots att vi gick till klockan 5 drog jag och gymmade efter =) Dock bara en lite stund, sprang lite på löpbandet men åkte ju egentligen bara dit för att jag inte hinner vara där så länge imorgon. Efter drog jag förbi huddinge centrum och mötte upp Alex så han skulle hitta hit, haha. Jossan mötte oss i Stuvsta och jag har inte gjort mycket sen jag kom hem. Gick till coop med Jossan och Alex och köpte kladdkaka som vi svullade i oss och sen duschade jag.
Tror faktiskt att jag bara ska plugga en stund och sen krypa ner i sängen. Kan knappt fatta det själv men har ganska tråkigt och jag är ju trött så varför inte? Börjar ju 8 imorgon....

"hej det är se banken, vill du ha mina tjänster? ner o sug! aj mina kulor, ice cooold"

Kommentarer
Postat av: jossan

hahha, balubaaas! askul! XD

2010-01-15 @ 13:24:41
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0