12 Januari

Skippade engelskan imorse och tog en lång sovmorgon =) Började istället halv 2 med gympa, där vi bara skulle fixa ett träningspass till nästa vecka. Jag och Helena gjorde samma så det gick ganska snabbt och vi kom iväg tidigare =) Gick direkt till gymmet med Sara och tränade tills jag inte orkade mer och sen åkte jag hem och fixade mig och käkade och drog sen vidare hem till Helena. Såklart spelade vi sims =) Hann även kolla några Sailor Moon avsnitt, var verkligen jättelänge sen vi såg några! Upptäckte också att vi hade missat två heroes-avsnitt, haha. Nu har vi i alla fall något att kolla på tills de andra serierna börjar =)
Tror faktiskt att jag snart ska sova, är ganska trött trots min långa sovmorgon. Borde kanske passa på att sova i Jossans säng? Bara för att göra henne arg liksom =) Hon sover ju ändå inte hemma idag.

"Tar man taxi till friskis är man ju cp"


Kommentarer
Postat av: jossan

hörru lägg av

2010-01-13 @ 12:51:20
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0