11 Januari

Idag har jag haft en ganska bra dag. Ridningen gick käpp rätt åt helvete och skolan var dötrist. Matteprovet gick sämst och eftersom jag bara fick 4 timmars sömn var jag jättetrött. Var på hockey sen efter ridningen, det gick inte så bra och det slutade med förlust men det var jäkligt kul att titta =) Högt tempo och massa småtjaffs :D Tyvärr var det ju en person som verkligen SÖG. Hatar honom!
Imorgon börjar jag egentligen halv 10 med engelska men jag tror jag skippar den. Har ingen svenska så min nästa lektion börjar inte försen halv 2 och eftersom vi bara gör samma sak på engelskan känns det meningslöst att komma. Sen skulle det även sitta fint med lite extra sömn =)

"Spela för Richard, spela för Richard!!"

Kommentarer
Postat av: Sara

skolkare!

2010-01-11 @ 23:59:49
URL: http://sarasnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0