Stan

Jossan väckte mig vid halv 11 eftersom alex skulle repa typ nu. Trodde att vi skulle gå samtidigt som honom men tydligen inte. Jossan skulle inte hinna bli klar... Så nu sitter jag här, helt färdig, medans hon följer Alex till tåget. Det hon har kvar att göra när hon kommer hem är att sminka sig, byta kläder och fixa håret. Jag tippar på att vi hinner med 12.05 tåget. Förhoppningsvis ett tidigare men man ska inte hoppas på för mycket.
Skulle bli väldigt glad om jag hittade en klänning till studentskivan =) Känns som om de flesta i min klass redan vet vad de ska ha och trots att det är nästan två månader kvar börjar jag få lite panik.
Nu kom Jossan hem! Tydligen var inte 50 tågete något problem! =D Nu är det bara studentklänning kvar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0