Födelsedagsfirande! =D

Förra inlägget publicerades tydligen två gånger. Skrev det igår när jag kom hem men kommer bara ihåg att jag tryckte publicera en gång, haha.
Gårdagen var i alla fall awesome! =D Hoppas Helena var nöjd men det tror jag. Blev tequilarace, limbo, dans, sång och mycket mycket mer  =D Nu finns det massa hemska bilder på facebook och fler lär det bli. Min kamera innehåller några men dem tror jag att jag behåller för mig själv.

Ikväll ska jag hem till Helena och spela sims =) Det är precis vad jag orkar med idag. Mår i och för sig hyffsat bra med tanke på vad jag drack men det värsta är att jag är förskyld. hatar att vara sjuk på lovet. Ska snart fixa mat. Fläskfilé, klyftpotatis och morötter =D Har blivit besatt av morötter på sistonde, vill alltid ha det till maten.

"DET FINNS ORMAR HÄR"

Kommentarer
Postat av: jossan

hahahahahahhaahhahahhahaha

ja skulle ha filmat :(

2010-02-28 @ 23:39:45
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0