Äntligen klar!

Puh! Det tar lång tid att baka 40 stycken biskvier. Är precis klar, ställde precis in alla i kylen. Jag säger bara Ä N T L I G E N ! Har visserligen inte hållit på sen 8 då jag skulle börja och har inte hållit mig till bara bakandet, har gjort lite annat under tiden också. Men det tar verkligen lång tid. Först ska man göra botten, sen in med dem i ugnen. Låta de svalna, göra smörkräm. När bottnarna är svala ska man bre krämen på dem och sen sätta in dem i kylen. Sen ska man smälta choklad och hälla över. Alla vet väl hur kladdigt det blir med smällt choklad? Haha.

Nu ska jag slappa i si så där 5 min och sen ska jag börja städa. Lite sent kanske men hinner inte imorgon. Ska upp vid 10 för att fixa mig och sen ta bussen till heron city och möta Jossan. När jag väl kommer hem igen har väl gästerna redan trillat in.
Får hoppas att jag hinner allt ikväll! Om 40 minuter ska jag i alla fall parkera mig i sängen för att kolla på ghost whisperer och sen sova!


Inlägget skulle egentligen publicerats för cirka 45 minuter sen ^^ Nu är jag faktiskt snart klar i mitt rum =D Oj vad det går undan när jag gör allt i sista sekunden. Men men, klart blir det i alla fall. Vet att Helena kommer bli chockad när hon kommer hit nästa gång, om det fortfarande är städat då, det blir hon alltid =)


"Trodde du att hon somnade på toaletten?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0