8 Februari

Jaha, nu sitter jag här igen. Har egentligen inget vettigt att skriva men hur ofta har jag det? Sitter och småkollar på sverige pussas och kramas. Verkligen ett annorlunda program. Men så är det väl med alla svenska program.
Men men nog om det. Försöker komma på ett smeknamn till Axel, han gillade tyvärr inte doktor Snuggles eftersom han inte är en tjockis som springer runt i en skog med ett paraply... Får säga till Pernilla att vi måste hitta på ett nytt =)

Imorgon har jag ingen skola! =D Kan dock inte ta mig friheten att sova hur länge som helst eftersom jag ska till tandläkaren. Efter det ska jag nog in till stan och kolla klänningar =) Måste fixa ped-led arbetet också. Får ta och snacka med Pernilla imorgon =)
Nu ska jag kolla på csi! Verkar vara ett avsnitt jag inte har sett. Någon liten unge som dör på ett tivoli. Hoppas jag inte hinner somna innan det är slut!

"Jag hade ett jättebra citat, tänkte på det hela dagen och nu har jag glömt bort det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0