5 Februari

Yes, nu var det dags att skriva mitt dagliga inlägg om vad jag har gjort idag. Spännande va ? ^^
Har egentligen inte gjort så mycket. Varit i skolan, åkt till båten och sen efter det gymmade jag. Kände att det var bäst eftersom jag köpt godis. Tyvärr försvann ju allt ögongodis precis när jag kom fram =( Men men, blev en snabbis i alla fall!

Bakat fler biskvier har jag också gjort. Blev så mycket smörkräm över igår så det vara bara att göra nya bottnar. Känns ju onödigt att slänga.
Har precis kollat klart på en av mina absoluta favoritfilmer! Prestige, åhh den är sååå bra!! Om ni inte har sett den måste ni verkligen göra det! Ska ladda ner den och tvinga syrran att se den. Den mesen såg bara halva eftersom hon var så trött. Ska i och för sig själv gå och lägga mig snart. Imorgon ska jag till stan med Jossan och kolla klänningar och annat kul =)

Förresten, har kanske fått en ny läsare. I alla fall en som smitit in här någon gång. Haha. Säg Hej till Alexander "Hermione" Borg =D

"Om hon inte har märkt det är hon ganska korkad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0