4 Februari

Tror alla mina inlägg brukar börja likadant på torsdagar. "Jobbig dag i skolan idag" eller i alla fall något i den stilen. Förutom det här då. Okej, alla mina torsdags-inlägg kan ju inte ha gjort det eftersom jag inte haft långa torsdagar försen jag började trean. Ja, ja inget att hänga upp sig på.

Idag var faktiskt inte skolan så jättejobbig. Kom en halvtimme sent till matten (tack vare de jävla tågen!) så den var inte så jobbig och alla andra lektioner var också ganska slappa =) Efter maten träffade jag Helena som inte var i skolan idag på grund av en dålig natt. Stackars henne!
Vi lekte i alla fall Martha Stewart och bakade biskvier. Satan i gatan vad goda de blev!! =D Ska komma ihåg att ta med en till Pernilla imorgon!
Ska försöka komma i säng i tid idag. Somnade innan 12 igår och det var jätteskönt! =D Men just nu ska jag vänta på att Helena trillar in hemma så vi kan spela "post it, draw it" =D

"Vart har ni er svans?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0