3 Februari

Idag kom jag, Johanna och Pernilla i tid till mentorn, kan vara första gången i 3an, haha. Kände att det inte var en hit så nästa vecka tar vi nog ett senare tåg och kommer lite sent =)
Började på slutrapporten till projektarbetet. Damn vad jag och Helena är effektiva, eller Helena i alla fall, haha =) Tur att jag har henne i min grupp! =D Degade hemma efter skolan och när Jossan drog till ghettot drog jag till gymmet. Tränade i cirka en och en halv timme och tog sen bussen hem. Var chockad när den kom precis i tid. Det är ju inte speciellt vanligt nu för tiden.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Är trött i hela kroppen efter träningen och börjar tidigt imorgon =( Måste gå till skolan redan halv 8.... Gillar inte!!

"Hej Ttseexiiiga Chessica!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0