23 Februari

Hoppades på feber imorse när jag vaknade men nej. Termometern visade helt normal temperatur. Kände för att ligga kvar i sängen hela dagen men var tvungen att ta mig till skolan, inte roligt. Inte blev det bättre av att Alex tåg inte gick så han och Jossan stannade hemma men jag slapp i alla fall krångel med kollektivtrafiken eftersom pappa skjutsade mig =)

Har ett jobbigt naturprov på torsdag (hoppas på feber då, så jag slipper) så jag och Helena har pluggat en del idag. Skulle egentligen läsa alla sidorna i boken nu men det skippar jag. Ska istället krypa ner i sängen och kolla på sex and the city =)

"Kan man få något fel i huvudet av att ramla av en häst?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0