20 Februari

Jag har aldrig hatat snö så här mycket! För första gången på år och dar, säkert någonsin, vill jag att snön ska försvinna! Brukar visserligen längta till sommaren, men inte i februari. Men nu gör jag det! Vill kunna gå i klackar, shorts och linnen =D Vill slippa tjocka kläder och stora jackor.

Dock lekte jag psykopat idag. Ville verkligen inte ha min vinterjacka på spelningen så tog min skinnjacka. Faktiskt inte så jäkla kallt, bara om ansiktet och fötterna. Fick i alla fall skjuts dit av pappa eftersom alla jävla tåg är försenade. Hatar sl. Något jag inte heller brukar göra. Men precis som alla andra tycker jag att borde lärt sig att det faktiskt snöar här. Men men, spelningen var i alla fall helt okej och det var kul att träffa grabbarna igen! =D

Nu ligger jag nerbäddad i min säng och kollar på Harry Potter och äter glass, Ben and Jerry's såklart! <3 Tror vädret har gjort mig sjuk. Vill bara sova och vakna nästa vecka! Egentligen vill jag ju sova ända till sommaren men nästa vecka fyller ju Helena =D Det kan man inte missa!

"Jag tycker han var drygare än vanligt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0