2 Februari

Behövde bara gå på halva religionen idag så fick en extra lång lunch. Den spenderades med Helena på subway, blev som vanligt en kycklingmacka med bbq-sås och sen soure cream and onion chips till det =)  Har ätit ute lite för mycket den senaste tiden, borde egentligen spara mina pengar till andra nödvändiga saker men ändå. Mat är gott =)

Hade body pump på gympan som var lite sådär halvjobbigt och efter det drog jag på Jalles fotoutställning. Fick se många riktigt snygga bilder! =D Efter det blev det middag och sen drog jag hem till Helena. Vi spelade ett jätteroligt internetspel. Man skulle rita olika grejer och så skulle andra gissa. Dock var det på engelska så vi förstod inte alla ord, haha.
Är ganska trött nu och hade tänkt komma i säng ganska tidigt. 10 över 12 för att vara exakt. Då börjar law and order special victims unit =) Fram tills dess ska jag spela mujaffa spillet =D haha!

"Varför är hon så snäll mot henne?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0