19 Februari

Idag är jag trött. Både i huvudet och i kroppen. Seg dag i skolan idag och sen gymmet efter det. Drog dit direkt efter skolan och åkte inte hem försen halv 5. Träning i lite mer än en och en halv timme! Tummen upp för det! =) Dock är jag sjukt sugen på chips så kommer väl trycka i mig lite sånt sen också.

Tror inte jag orkar göra ett skit ikväll, möjligtvis om det är något riktigt jävla kul! Men just nu känner jag bara för att slappa hemma vilket jag också tänker göra! Tänkte faktiskt börja redan nu. Har laddat ner första säsongen av sex and the city. Har aldrig följt serien men så här på gamla dar tänker jag ge den en chans =)

"Du bär den like a purse you know!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0