17 Februari

Jahapp, blev inget silver för Anja. Lite trist att hon ramlade precis innan mål men hoppas hon inte blev allt för skadad bara =)
Sitter just nu och kollar på den andra svenskan som åker, får se hur det går för henne. Har ingen aning om vem hon är men alltid lika kul när det går bra för sverige!

Tror jag ska hoppa i säng tidigt ikväll, vill ju se matchen mellan sverige och tyskland och behöver sömn innan den som jag ska orka skolan imorgon. Måste gå på matten eftersom jag inte fattar så mycket.....
Bara för att hålla mig till det vanliga så har jag bara varit i skolan en kort stund idag. Fixade lite med sociologiarbetet, ganska tråkigt men dock nödvändigt. När jag kom hem bakade jag en jättegod kladdkaka som jag har tjockat mig med hela kvälle. No worries, Alex och Jossan har också fått =)
Ska försöka bli nyttig snart. Det behövs verkligen. Inte för att jag måste bli smalare eller något, vill bara hoppa över allt jäkla socker! Dock lättare sagt än gjort. Tyvärr.

Nej nu ska jag sluta snacka gojja och återgå till tv:n. Borde läsa min engelskabok också!

"Hoppas hon inte sätter sig här"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0