16 Februari

Det är väl typ ett måste att käka semlor idag så det har jag gjort. Eller egentligen inga riktiga men det får duga. Tror inte jag kommer äta en semla till på hela året.
Körde crosstraining på gympan, vilket var skitjobbigt, skippade gymmet efter det och drog istället till Helena för att kolla one tree hill och spela sims =D Tror faktiskt att det var första gången i år som vi spelade sims.
Haha nu hoppade Sixten upp i min säng när han hörde att jag började knappra på datan =) Ibland är han faktiskt söt och Pernilla har rätt, jag tycket faktiskt om honom =) Kanske borde passa på att lägga mig i sängen själv när han ändå har lagt sig? Är ganska trött och kan lika gärna försöka sova. Mitt avsnitt av Vampire Diaries är ändå inte klart.

"Du är gummistövels-kvinnan!"


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har alltid rätt! :D

2010-02-17 @ 14:11:22
Postat av: Jessica =)

Alltid vet jag ju inte, haha =D

2010-02-17 @ 21:38:53
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0