15 Februari

Hade bara en lektion i skolan idag =) Eftersom det var drama var det ganska chill, vi skulle bara spela upp en scen om ett problem. Tydligen drar jag hem för många okända killar hem från krogen, haha. Jag lovade i alla fall att sova på soffan i en månad eftersom Cassandra fått göra det varje gång jag dragit hem någon och så ska jag följa med dem hem istället för att ta dem till mig. Får hoppas att jag inte hamnar hos något äckel bara!

Efter skolan försökte jag och Helena plugga lite matte. Det gick betydligt bättre för henne än för mig. Får hoppas att Jonas ger lite klarhet i det hela på torsdag!
Ridningen idag gick suuuper! Cappuchino gick verkligen, verkligen skitbra! =D dock var han lite fjantig i början och hoppade rakt upp i luften vid några tillfällen, haha Söto! Andreas frågade om vi höll på med lite cirkuskonster.
Nu hade jag bara tänkt slappa. Ska kolla på lite nya avsnitt av The Vampire Diaries och sukta efter bröderna Salvatore! =D Tyckte inte Stefan var så snygg i början men har ändrat mig nu, dock är Damon mycket snyggare =D

"Vad fan har hon på sig?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0