13 Februari

Vaknade på helt fel sida idag! Sammie hoppade in till mig vid 9 och vägrade låta mig vara ifred. Var tvungen att gå ut med honom, vilket jag inte gärna gör, speciellt inte klockan kvart över 9 en lördag. När jag sen kom hem och han la sig till rätta och sov var det dags för mig att gå upp. Eller, uppe var jag ju redan men det var då jag hade planerat att gå upp.

Åkte till Mediamarkt och mötte Jossan, hon handlade till Alex och sen åkte vi hem igen. Nu har gästerna precis gått. Det var tur att Carro kom, annars hade jag nog fortfarande varit på dåligt humör, haha. Ser i alla fall fram emot kvällen, som jag hoppas bjuder på något kul =D

Förresten, borde ju Gratta mamma eftersom hon fyller år idag! =D GRATTIS <3

"Det är fest på hogwarts ikväll!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0