12 Februari

Idag har jag gjort miljoner saker. Det känns i alla fall som det! Jag har varit i skolan, hämtat biobiljetter till Alice in Wonderland =D, tränat, handlat till mamma och åkt fram och tillbaka till huddinge för att hämta och lämna en väska till Jossan. Och jag har fortarande saker kvar att göra. Dock är det ingen panik eftersom jag hade tänkt spendera kvällen hemma. Känner mig helt plötsligt inte så kry =/

Nu, alldeles strax ska jag baka biskvier till mammas "kalas" imorgon och sen måste jag städa mitt rum... Känns som det kommer ta lång tid men jag hoppas jag får lite tid över till att slappa =) Nej nu orkar jag inte sitta här och dega mer!

"Ska jag inte tatuera in en trollkarl på axeln?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0