11 Februari

Ibland bli jag bara så trött på vissa personer!
Känns ganska skönt att jag ställde mig på rätt sida =) Fast det var ju egentligen inget snack om saken, visste precis vem jag hellre umgicks med =)
 

Just nu sitter jag och slappar i soffan, har både ont i huvudet och är jättetrött. Fast det är ju inte så konstigt med tanke på att det är torsdag idag. Jobbiga lektioner och lång skoldag. Jag och Pernilla skippade i alla fall sista lektionen eftersom vi inte ville redovisa ped-led arbetet. Dock fick vi ju veta att det var ett misstag. Men är inte förvånad. Har ju alltid vetat att det finns folk som inte kan hålla sig till sina egna saker.

Dagens höjdpunkt var i alla fall svenskalektionen. Ganska svårt att tro eftersom vi har Ann men jag satt och jobbade med Max. Den killen kan vara riktigt rolig, haha =) Vi bestämde i alla fall att han var rektor och jag var hans älskarinna. En niondeklassare, haha. Meningen var att vi skulle komma på frågor till den fejka arbetsintervjun vi ska hålla. Max måste ju hitta en ny älskarinna nu när jag ska sluta skolan =)

"Vad tycker du om att bli blond och skaffa silikonbröst?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0