10 Februari

Det har varit riktigt skönt att vara ledig! =D Behövs verkligen lite ledighet mitt i veckan för att man ska orka med skolan. Har hunnit med lite av varje de här två dagarna faktiskt. Har varit och tränat, varit hos tandläkaren (var nog första gången jag var glad över det! Har fått en ny jättetrevlig tandläkare, äntligen slipper jag kärringen som drog ut 4 av mina tänder!), har kollat på massa serier och träffat både Helena och Pernilla =D
Juste, jag har varit i stan också. ännu ett tappert försök till att hitta en klänning. Vet egentligen inte varför. Det är långt kvar till skivan och har jag glömt kolla ut genom fönstret eller? Det är ju inte alls säsong. Nej, det här med studentklänning lägger jag på hyllan ett tag.

Är inte pepp på skola imorgon, speciellt inte mellan 8 och 5 men får väl helt enkelt bita ihop. Nu hade jag i alla fall tänkt krypa ner i sängen. Kan bli svårt att sova eftersom jag gick upp sent imorse, men jag måste ju försöka.

"Bönder är liksom en egen ras, precis som rörmokare och föräldrar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0