1 Februari

Idag när jag vaknade kände jag mig verkligen helt annorlunda! kände mig mogen, vuxen och sofistikerad. Känns som om jag borde göra mig av med åtminstonde häflten av allt jag äger. Det passar mig inte längre. Det är väl dags att hämta soppsäckarna någon dag. Eller inte. Känner verkligen ingen skillnad alls. Men det gör väl ingen när de fyller, i alla fall inte 19. Det finns inget nytt man kan göra bara för att man fyllt 19. När man fyllde 18 hade man ju krogen att se fram emot men vad har jag nu? självklart har jag ju studenten och sånt men det är inte samma sak.

Var bara i skolan i 2 timmar idag, najs! Hade i och för sig kunnat gå efter ungefär en timme. Fick lyssna på en föreläsning om stress som var riktigt bra! Älskade Hoa som pratade =) Efter fick vi diskutera med klassen, vilket vi kunde hoppat över...
Hoa sa att för att man inte skulle känna sig så stressad behövde man en balans mellan relationer, egenvård/hälsa, arbete/skola och fritid. Idag hade jag inte det. Har inte tränat på jättelänge och hade en religionsinlämning att göra klart. Fick tacka nej till att åka hem till Helena =( Kände i och för sig inte av så mycket stress förutom när Jossan började tjafsa! Då blev jag verkligen arg och ville smälla till henne. Fast det berodde nog inte bara på stressen ^^

Nu är jag back on track. Religionen är klar, gympaläxan är påbörjad, ska träna imorgon och träffa kompisar! Ser ut som det kommer bli en bra dag! =)
Nu har det här blivit ett jättelångt, ganska ointressant inlägg som nu ska avslutas!

"Mitt huvud är lika stort som hennes midja!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0