Kvällsnöjen

Sitter på mitt rum och gör egentligen ingenting. småglor på tv och väntar på att klockan ska bli 2. Då börjar special victims unit. Är inte speciellt trött men planerar alltid att sova till bra tv :) och även om jag oftast vill se klart hela avsnittet är inte det alltid fallet. klockan 03.00-04.45 är det psych :) Har sett avsnitten men det spelar ingen roll. Imorgon, eller egentligen idag, ska jag åka till skärholmen med mamma. Måste köpa en julklapp till Johannes. Sen ska jag packa klart (åker på fredag!!), städa mitt rum och rida :) Sen blir det en lugn hemmakväll med familjen innan jag lämnar stockholm i nästan 3 veckor. Hur ska det gå?

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg! Och du... du får gärna "gilla" min blogg med! :D

2010-12-02 @ 01:59:58
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0